Direktlänk till inlägg 10 november 2013

Rädd

Av offroad - 10 november 2013 19:04

Har gått flera veckor nu och jag har haft så grymt ont i armarna för feg att ringa läkaren men men i morgon är ett måste orka fan inte med detta längre, ska passa på att kolla mitt blodtryck också var juh inte som i går jag gjorde det alls. Har haft ont i huvudet men men får väl se vad man får för dom i morgon länktar absolut inte.

I dag har jag varit så otroligt trött har bara velat sova sova sova men men man kan juh inte sova bort hela dagen hoppas på att få sova okej i natt.

Kännde mig totalt som femte hjulet i går viste inte om jag skulle gråta eller strycka dessa ur mitt liv. Har tänkt i massor vad har man i gentligen för vänner och det svaret blev inte svårt att svara på finns ingen vänn i mott liv är tur jag har min familj som finns där för mig men tyvär väldigt långt bort saknar dom så det gör ont.

Många känslor som vill ut i från mig men vet inte vad jag våga skriva och inte för vill inte ställa till ett helvete bara bäst att vara tyst lite komma komma sakta med detta men komma nog inte våga mig att skriva allt.

Att sitta så hära kan få en att vilja skrika rakt ut och bara skriva skriva så kanske det skulle kännas så mycket lättare här i livet suger att sitta inne med allt det jobbiga.

Jaja nu ska jag sluta gnälla för en stund

Ha en underbar kväll

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av offroad - 9 november 2013 17:57

Hejsan Oj detta var otroligt länge sedan man gjorde. Sista gången blev det ett jävla liv på många som tyckte jag var knäpp och dum i huvudet. Känns otroligt jobbigt vet varken ut eller in med mitt liv just nu. Vad är det jag vill göra i gentlig...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards